Friday, December 26, 2008

TT BERSAMA PIE2020.COM

Fren.. nak maklumkan malam nii bertempat di Ramal Junction jam 9.00 malam dan ke atas, kita ada TT bersama pie2020.com. Korang semua dijemput datang..

INGAT TANAH, INGAT JURUUKUR

11 comments:

jeguk said...

arrgghh...blelaakublehjoinTTngangeng2PMCnie...

Abbas said...

hurm.. x puas aku gi tt... x lei nak lepak sesama ngan korang lelama...minggu depan mintak2 r ad lg...

al_husni said...

abbas, awat ko balik awal? bru ingt nk sembang2 ko dh nk cabut.. lain kali stay lama skit.. kasi kopi 2 cawan bru syok..

juruukur said...

abbas.. tak pee.. kita ada banyak TT.. lain kali boleh datang

juruukur said...

al husni.. betul tuu.. abbas balik awal kan.. tak sempat kita nak borak2.. heh hehe

juruukur said...

jeguk.. hari nii aku confirm ngan alex.. pasal game cashflow101 tuu.. moga2 boleh dapat cepat..

Abbas said...

hehehe... next time nye TT Kita Lepak Sampai Pagi.. hehehe.. byk benda aku nak tanya korang nih...hehehe

jeguk said...

aku harap pun leh dapat cepat...nanti ada xtvt PMC kat homestay melaka...lehla guna...ramai yg teringin sangat nak main CF101 tu...

juruukur said...

jeguk.. berita gembira.. game cf101dah dapat.. tima kasih atas bantuan ko..

jeguk said...

Ok tarahall beb....ok ke barang tu?...ori ke pirate...da bleh layan CF101 la..

Anonymous said...

Thіs websіte was... hоw do you say it? Relеvant!
! Finally I've found something which helped me. Appreciate it!

Feel free to visit my weblog ... Online Payday Loan
Here is my web blog ; Payday Loan

  © Blogger template 'Fly Away' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP