Tuesday, February 10, 2009

JOM MAIN GAME CASHFLOW101


Aku nak ajak korang main game CF101 nii.. pada 15hb February 2009, hari Ahad. dari 9.30 pagi sampai petang. Lokasi kat ofis aku.. sila rujuk alamat kat bawah blog

Korang semua dijemput datang.. Tak de bayaran.. free of chargeeee. Sambil main, sambil belajar.. jom kita tingkatkan financial kita

Tempat terhad.. untuk 5 orang terawal.. jadi sila sahkan kehadiran korang, korang boleh call atau sms aku



Turut hadir :

1. juruukur
2. saiful_perancang
3.
4.
5.



Datang.. jangan tak datang



INGAT TANAH, INGAT JURUUKUR, HAFIZAL 012 3193576

22 comments:

MattDemon said...

Bro Hafizal, i'm in...hehe..sori la..memang niat nak main lagi, tapi apakan daya, aku dok jauh..:(

Good luck for da game. Enjoy!

Anonymous said...

matt.. ha ha ha.. best oo main game nii.. kita kasi upgrade sikit.. masukkan unsur-unsur Malaysia.. syokkkk

Anonymous said...

Hafizal...
kawan nak main juga..
jika tiada aral,..kawan sampai..
mohon..

Anonymous said...

diver.. ok.. datang jangan tak datang

1. juruukur
2. saiful-perancang
3. kamarulzaman
4. diver
5. limtat

dah penuh daaa...

Anonymous said...

baru buka blog ni..tup2 dah penuh..mmg best main game cf ni.

Azman Ali said...

ayo sudah pnoh...matt jgn serik kalah aritu..hahaha. byk leh blaja tu matt

Anonymous said...

kak ct.. lain kali ada lagi.. jangan bimbang

Anonymous said...

man.. lain kali ko datang ekk... aku jemput ko nii..

Anonymous said...

baru prasan ade jemputan.. melepas la plak nak join kali ni..

hm.. nanti kalu rajin, buatla laporan sket..

Anonymous said...

bird.. boleh insyaallah.. no problem

Anonymous said...

ALAHAI..
MOHON MAAF hAFIZAL..
TERLUPA NAK UPDATE..

Status kawan yang tak sempat kesana..
maaf sekali lagi..
entah2 dah menyekat peluang orang lain..
kawan menjaga bapa kawan dari kampung sekarang ni..
baru 91 tahun umurnya..
so,..agak sensitif jika ditinggal pergi pada hari tu..
mohon maaf..
.

KEOWN said...

Best tul lah main hari tue ngan kamaruzaman dan hafizal.. boleh keluar perlumbaan dalam 45minit.. dengan menggunakan teknik ASB dan OD...

banyak benda yang boleh dibelajar

Anonymous said...

wow, 45 minit je :) hebat tu.

aku main dgn wife aku, bedue, kitorg boleh keluar dari rat race selepas 2 jam.

tp sebab kitorg cube gune keadaan diri semasa.

2jam tu, in reality, mungkin bersamaan 20 thn. huhuhu.

ni kene cari booster ni :D

Anonymous said...

keown.. betul tuu.. 45 minit jee kita semua boleh keluar ratrace.. best lah main kali nii.. banyak benda baru boleh belajar.. syok syok..

aku paling suka.. cara ko invest..

treec001.. guna OD ASB.. senang nak keluar ratrace

Anonymous said...

lorr baru bukak blog ko arini...
jadi main ke aritu..15hb
kalau ade main sorry la tak datang...tertunggu2 gak aritu information...ingatkan tak jadi...
sob sob...hehe

KEOWN said...

jurukur..

aku rasa kita boleh ubah form tue supaya senang nak masukkan OD dan ASB.. supaya lebih teratur dan tersusun.

kalau dapat buat secara digital@ exell lagie bagus tapi nak kena ada laptop lah plak..

Anonymous said...

sepul-jb.. pasni kami selalu main game cf nii.. bila ko balik M'sia, ko datang ekk

keown.. emm apa kata kita buat form tuu.. best gak

MattDemon said...

Man..aku tak serik main..malah aku sempat main ngan adik2 aku masa balik kg..banyak pengajaran tue..

Btw, aku bawak gameboard tuh ke Kenya..tapi tatau nak main ngan sapa...kalu korang nak main datang la sini..aku support penginapan ngan makan ..keke

Anonymous said...

tu la bro hafizal.

for the time being, saye dgn wife nak analyze style of investment masing2, sebab masing2 xbrape faham care masing2.

sebab tu kami main berpandukan keadaan kami sekarang yg agak limited dari segi modal. secare x langsung, we r conservative risk taker :)

boleh dikatekan wife saye agak detail, termasuk die consider liability bila nak invest. even though hanye board game, tp mmg nampak ketara.

mcm saye plak, saye sgt2 kurang penyabar dan cepat sakit ati bile wife saye dpt peluang. hehehe.

bile di consider care saye yg suke bukak big deal even though xmampu, nampak obvious saye kurang pikir panjang dan x analisis risk yg bakal diambil dgn sepatutnya, compared dgn kemampuan saye utk ambik risk :)

kelebihan wife saye, die dah biase dgn semue investment tool yg ade dlm boardgame tu sebab mak ayah die mmg terlibat directly sejak mude2 :)

kekurangan saye plak, saye xde experience, so saye agak excited utk invest :) hehehe

wahaha, detail plak analisis. bole masok blog sendiri ni. hehehe.

Anonymous said...

treec001.. wah.. wah.. hebat tuu.. panjang lebar penerangan ko.. ha ha

aku seronok sangat.. sebab ko dah nampak sekarang.. sebenarnya banyak benda ko dah belajar nii.. bagus bagus

aku doakan, semoga ko cepat2 berjaya.. ada pasif income lebih byak dari pbelanjaan..

jom kita jadi muslim merdeka

Admin said...

juruukur, xde buat main CF101 lg ke?

juruukur said...

ylukeman.. ada main.. nanti aku ello ko ekk

  © Blogger template 'Fly Away' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP