Thursday, April 8, 2010

SEMINAR PELABURAN PERTANIAN

Untuk makluman korang.. seminar pelaburan pertanian untuk usahawan dan syarikat swasta.. peringkat Negeri Sembilan.. anjuran Jabatan Pertanian akan diadakan..

Tempat dia : kat Dewan Majlis Perbandaran Seremban..
Pada : 13hb April 2010
Jam : Dari pukul 8pagi sampai 5 petang
Bayaran : Percuma daa

Korang semua dijemput hadir.. kita kasi ramai-ramai ini dewan

Untuk pendaftaran.. dan keterangan lanjut.. korang bole hubungi : En Daud Otheman di talian : 013 3987248

Ok laa.. bye

INGAT TANAH, INGAT JURUUKUR, HAFIZAL AHLAN

2 comments:

pak wan said...

jauh mau p n9... huhuhuhu hopes next ade trg punya ;)

Mohammad Ismali said...

kesaksian nyata dan kabar baik !!!

Nama saya mohammad, saya baru saja menerima pinjaman saya dan telah dipindahkan ke rekening bank saya, beberapa hari yang lalu saya melamar ke Perusahaan Pinjaman Dangote melalui Lady Jane (Ladyjanealice@gmail.com), saya bertanya kepada Lady jane tentang persyaratan Dangote Loan Perusahaan dan wanita jane mengatakan kepada saya bahwa jika saya memiliki semua persyarataan bahwa pinjaman saya akan ditransfer kepada saya tanpa penundaan

Dan percayalah sekarang karena pinjaman rp11milyar saya dengan tingkat bunga 2% untuk bisnis Tambang Batubara saya baru saja disetujui dan dipindahkan ke akun saya, ini adalah mimpi yang akan datang, saya berjanji kepada Lady jane bahwa saya akan mengatakan kepada dunia apakah ini benar? dan saya akan memberitahu dunia sekarang karena ini benar

Anda tidak perlu membayar biayaa pendaftaran, biaya lisensi, mematuhi Perusahaan Pinjaman Dangote dan Anda akan mendapatkan pinjaman Anda

untuk lebih jelasnya hubungi saya via email: mahammadismali234@gmail.comdan hubungi Dangote Loan Company untuk pinjaman Anda sekarang melalui email Dangotegrouploandepartment@gmail.com

  © Blogger template 'Fly Away' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP