Wednesday, November 5, 2008

KENAPA RASA DIRI TAK MAJU

Sejak seminggu nii. Aku rasa diri aku nii tak maju lah. Dok kat takad situ jee... Gerammm betul lah.. Walau pun projek ukur ada, alhmadulilah semakin bertambah. Tapi aku rasa tak maju-maju gak. heheh.. Bahaya nii. Virus bahaya dah tiba

Aku tahu sebab apa.. sebab aku tak ada buku menarik pasal investment yang boleh aku baca. Tu yang rasa gersang semacam jee nii. Siap wife aku sound lagi.. hehehhe.... "Abang tak beli buku baru kee??" Ayooo..

Hari Sabtu and Ahad minggu lepas, aku dah pergi MPH Alamanda, Popular IOI, MPH MidValley. Carik buku pasal investment yang best.. Tapi tak jumpa yang ngam. Tu yang geram tuu.. Eeeeee geram nya.Untuk pengetahuan korang, aku ni peminat buku tulisan Robert Kiyosaki.. ..

Kawan kita dah maju dah.. siap main Forex lagi, ada yang main CPO, dah dapat riban-riban. Aku kat ukur jee lagi nii.. asyik tanah.. tanah jee...tak abis abis dengan tanah.. hehhe..

Korang cadangkan kat aku.. apa buku menarik yang mesti aku baca.. gersang betul otak aku sekarang niii.. heheh... kalau dibiarkan boleh kaput otak aku.. hehehe

2 comments:

Anonymous said...

salam fizal..
just bg idea je maybe ko da ade buku2 yg aku cakap ni..hehe

- Travelog Haji Mengubah Sempadan
Iman
- Travelog Dakwah Meniti Hari Esok
(2 buku kat atas tu dari Muhd Kamil Ibrahim)

- Wang Anda Dan Islam dari Ustaz Zaharuddin (menarik buku ni)

- Buku dari Razziarrmansur pon bes gak..aku lom penah beli..baru je jumpe blog dia ni..balik nanti na cari buku2 dia..
http://www.razziarmansur.com/index.php

hope membantu..hehe
sepul jb

Anonymous said...

TQ Sepul JB.. Aku lom ada buku ni lagi.. Nanti aku carik.. tima kasih, tima kasih.. heheh

  © Blogger template 'Fly Away' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP