Thursday, December 3, 2009

LU MAU DUIT? LU MAU BERCUTI?




Semalam aku ada meeting Melaka.. Sebabkan sekarang nii cuti sekolah.. jadi aku pun bawak laa family sekali

Kononya.. lepas meeting tuu.. bole laa aku lepak bermalam kat Melaka.. pastu boleh pergi ronda-ronda.. gi makan-makan.. dan aku plan esok nak balik KL

Tapi apa yang berlaku.. tiba-tiba Hj S call aku. Bagi tau malam tadi ada meeting segera kat Bangi.. aku nak kena ada.. nak bincang isu tanah bersama ngan lawyer dia... sebab nak atur strategi urusan jual beli tanah

Ni laa dinamakan rezeki.. tengah nak bercuti pun.. orang bagi kita duit.. alhamdulilah.. best.. best... klien diutamakan..

Layan gambar kat atas tuu.. wajah juruukur yang terpaksa balik KL.. he he he.. bye bye

INGAT TANAH, INGAT JURUUKUR, HAFIZAL 012-3193576

7 comments:

mdizone said...

salam juruukur, mau tanya sikit. Kereta honda model apa lu bawak? macam gempaks je stereng. hehe

juruukur said...

he he he.. tapi aku lebih suka kreta malaysia.. lebih jimat.. lebih selesa.. he he he

Kerolazli said...

Honda baru..cun..Yeah..keja-keja..rezeki jgn ditolak..

juruukur said...

tul tuu.. syukur sangat sebab orang umah aku paham..

bak kata orang politik.. "klien mesti didahulukan"... "merakyatkan juruukur" laa nii.. he he he

kayzen said...

LU MAU DUIT? LU MAU BERCUTI?

mau.. mau..mauuuuuuuuuuuuu

pokli said...

tahniah juru ukur....

client di dahulukan
pencapaian di utamakan

yezaa


p/s- cantek kereta CRV juru ukur...
kekekeke
lama kita tak TT la bro

juruukur said...

kayzen.. lu dua-dua mau kaa? he he he

pokli.. he he he...

  © Blogger template 'Fly Away' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP