Tuesday, March 31, 2009

KELAS FCPO

Suka aku war-warkan.. sifu Putra akan adakan kelas FCPO pada 10hb April 2009.. Jumaat malam.. di Taman Desa.. bayaran penyertaan.. untuk seorang cuma RM350.00 jee.. murah tuu beb.. Jadi sapa-sapa berminat.. nak belajar pasal CPO.. korang boleh rujuk ngan dia.. di talian 012-3314327 PUTRA

Aku dah pun ikuti kelas sifu Putra sebelum nii.. aku seronok sangat cara dia mengajar.. memang sempoi.. senang nak paham.. pastu hand on ..

Apa yang istimewa.. blaja ngan Putra nii.. lepas hadiri kelas.. kita tak dibiarkan terkapai-kapai, sendirian.. kita boleh mintak pertolongan dari dia.. nak tanya apa pun boleh.. asalkan berkaitan pasal CPO lah.. dan setiap hari.. sifu Putra akan bagi tips-tips menarik.. membantu kita untuk trade

Pastu.. aku cadangkan.. sapa-sapa nak bukak akuan.. korang leh bukak kat Apex Kajang.. korang leh rujuk Cik Faizura.. di talian 017-2192619

Bagi aku.. tak rugi untuk kita blaja pasal CPO nii.. sekurang-kurangnya kita akan tahu.. ada teknik lain.. boleh buat extra money

Oklah.. sapa-sapa berminat.. sila hubungi terus ngan Sifu Putra - 012-3314327

INGAT TANAH, INGAT JURUUKUR, HAFIZAL 012-3193576

12 comments:

MattDemon said...

Oraite...aku ngan beberapa orang yg jauh pun dah daftar untuk kelas seterusnya...24/04/09...insya-Allah..mau cargasskan diri gak..

thanks for da sharing bro.

nogix said...

Moga berkembang komuniti cpo pmc kita ni nanti,Insyaallah..Sama2 kita belajar

Sollihin said...

insya allah nak join... 24/4/09

shaiful said...

Jurukur, ingat nak wat pra-kelas dulu la ngan tuan. Dah dpt bayang2 nya baru nak masuk kelas CPO.

juruukur said...

matt.. cargas cargas.. ha ha ha

nogix.. betul tu.. jom kita ramai2 main cpo

solihin.. bagus bagus..

shaiful.. boleh jee.. aku syer apa yang aku tau.. best gak main cpo nii..

Grizzly snowy panda bear said...

jom2 main cpo..

aku tak sabar tunggu yg 40 pts per trade tu...wowowowow

skali trade rm1k...hehehe..mari2

juruukur said...

wakata.. mari2.. syok trade.. ha ha ha

pie2020 said...

bila budak budakk CPO nak openn table kat WIlliamm lakk .. hehehe .. aku dgr untung dah beribuu ribuu ..
syabasssss

juruukur said...

pie2020.. lom untung lagi..

Anonymous said...

Hello !.
You may , probably very interested to know how one can collect a huge starting capital .
There is no initial capital needed You may begin earning with as small sum of money as 20-100 dollars.

AimTrust is what you haven`t ever dreamt of such a chance to become rich
The firm incorporates an offshore structure with advanced asset management technologies in production and delivery of pipes for oil and gas.

Its head office is in Panama with affiliates everywhere: In USA, Canada, Cyprus.
Do you want to become an affluent person?
That`s your choice That`s what you desire!

I feel good, I began to get real money with the help of this company,
and I invite you to do the same. It`s all about how to choose a correct companion who uses your funds in a right way - that`s it!.
I make 2G daily, and my first investment was 500 dollars only!
It`s easy to start , just click this link http://iziqaduba.freewebsitehosting.com/risuqe.html
and go! Let`s take our chance together to feel the smell of real money

Anonymous said...

Hello!
You may probably be very interested to know how one can make real money on investments.
There is no need to invest much at first.
You may begin to get income with a sum that usually is spent
on daily food, that's 20-100 dollars.
I have been participating in one company's work for several years,
and I'll be glad to let you know my secrets at my blog.

Please visit blog and send me private message to get the info.

P.S. I earn 1000-2000 per day now.

http://theinvestblog.com [url=http://theinvestblog.com]Online Investment Blog[/url]

Mohammad Ismali said...

kesaksian nyata dan kabar baik !!!

Nama saya mohammad, saya baru saja menerima pinjaman saya dan telah dipindahkan ke rekening bank saya, beberapa hari yang lalu saya melamar ke Perusahaan Pinjaman Dangote melalui Lady Jane (Ladyjanealice@gmail.com), saya bertanya kepada Lady jane tentang persyaratan Dangote Loan Perusahaan dan wanita jane mengatakan kepada saya bahwa jika saya memiliki semua persyarataan bahwa pinjaman saya akan ditransfer kepada saya tanpa penundaan

Dan percayalah sekarang karena pinjaman rp11milyar saya dengan tingkat bunga 2% untuk bisnis Tambang Batubara saya baru saja disetujui dan dipindahkan ke akun saya, ini adalah mimpi yang akan datang, saya berjanji kepada Lady jane bahwa saya akan mengatakan kepada dunia apakah ini benar? dan saya akan memberitahu dunia sekarang karena ini benar

Anda tidak perlu membayar biayaa pendaftaran, biaya lisensi, mematuhi Perusahaan Pinjaman Dangote dan Anda akan mendapatkan pinjaman Anda

untuk lebih jelasnya hubungi saya via email: mahammadismali234@gmail.comdan hubungi Dangote Loan Company untuk pinjaman Anda sekarang melalui email Dangotegrouploandepartment@gmail.com

  © Blogger template 'Fly Away' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP