Wednesday, February 3, 2010

TENGAH DRIVING PUN BOLE DAPAT ILMU

Hari Ahad baru nii.. aku gi lagi.. Amcorp Mall.. cari CD Robert Tiyosaki.. wowowo kali nii.. apek tu bagi. 8 CD terus.. kononnya tuu jee koleksi CD Robert yang dia ada.. apa lagi.. aku pun belasah laa beli semua.. ranap duit aku.. he he he

Tengah-tengah aku borak ngan apek nii.. tiba-tiba datang sorang mat salleh.. suruh aku beli CD.. pasal marketing.. kononya CD tuu.. CD marketing terbaik yang dia pernah dengar..

Jadikan.. Sskarang nii.. mana aku pergi.. asyik dengar CD Robert jee.. mula-mula tuu.. boring gak.. tapi lelama.. best oooo

Oii macam-macam boleh belajar.. kejap pasal financial IQ. Kejap pasal cashflow, kejap pasal marketing dan lelain.. hebat-hebat

Kalo sebelum nii.. kalo aku nak dapat ilmu-ilmu cam nii.. aku kena baca buku.. ambik masa berjam-jam.. tapi laa nii.. masa driving pun bole dapat ilmu.. he he he

Apa orang kata.. nak dunia ngan ilmu.. nak akhirat pun ngan ilmu.. he he he

Aku syorkan laa.. bagi sapa-sapa yang nak tau pasal pasif income… selain korang main game CASHFLOW101.. bagus gak korang beli CD.. koleksi Robert.

Ok laa.. tuu jee untuk hari nii

INGAT TANAH, INGAT JURUUKUR, HAFIZAL AHLAN

7 comments:

kayzen said...

aku percaya bahawa 8 keping cd tu bukan cd biru yang dibeli oleh juruukur.... hahahahaha

juruukur said...

kayzen.. tak.. cd robert broo.. he he he..

Lukeman Yusoff said...

betul tuan :) Hari ni dengar dapat ilmu lain, esok dengar dapat ilmu lain, padahal tapenya sama hehe misteriii....buku lak, esok baca dapat ilmu lain, lusa baca dapat ilmu lain, padahal buku yg sama..misteriii jugak tu hehe

juruukur said...

man.. tul tuu.. aku setju tuu..

sourplum said...

aku tgk kt utube je

Anonymous said...

Kat Amcorp Mall beli kat kedai mana?

juruukur said...

aku tak ingat lak kedai tuu.. cuba refer ngan lukeman.. dia yang bagi tau akuu

  © Blogger template 'Fly Away' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP