Tuesday, June 24, 2008

JUMPA JAMAL HARTAWAN

Hari ni aku ada meeting kat PKKN Hospital Kusta dengan Pengarah Kusta dan Jabatan Penilaian Gombak. Aku sampai sana jam 10.00 pagi. Sampai je aku lepak kat canteen sambil baca NST. Biasalah sekarang ni surat kabar aku dah tukar, dari STAR ke NST. Sebab apa? Sebab dalam NST banyak rumah lelong. Heheh

Tengah baca NST, Miss Chin tipon, aku ajak lah dia minum sekali. Lepas minum kita orang pun buatlah site visit. Kami naik Pajero PKKN. Bersama kami masa site visit tu Mr Lim, Miss Chin, driver, aku and pembantu Miss Chin. Habis kami round Hospital Kusta. Yang best kat sini adalah banyak nursery. Macam-macam pokok bunga ada. Sapa nak beli rumput carper, bagus lah datang sini, murah-murah.

Lepas je habis site visit, aku pun gerak nak balik ofis. Tapi tiba-tiba Jamal tipon. Dia nak jumpa aku pasal nak bincang masalah tanah. Aku shoot gi Subang Airport. Kita orang jumpa kat mamak, kat round about airport. Lama gak borak ngan Jamal ni. Kita bincang pasal info tanah-tanah baru yang dia nak beli, pasal tukar syarat tanah, pasal auction property dan macam-macam lagi lah.

Si Zamri pulak hari ni asyik tipon aku je. Bagus-bagus dia dah start nak involve dalam property. Macam-macam dia tanya. Macam mana nak selesaikan kalau jiran sebelah dah encroach buat bangunan dalam tanah kita, aku pun terangkan satu-satu. Lepas tu tipon lagi, Tanya pasal tukar syarat tanah pulak. Hebat tu…. Banyak tanah nak beli Uncle Zamri.. heheh

Lepas jumpa Jamal, aku pun shoot gi Pejabat Tanah Hulu Langat. Hantar permohonan Cheok. Lepas tu aku pun tipon Hilmi and Pn Roziah. Sebab aku ingat nak jumpa mereka. Tapi mereka kata tak sempat. Tunda hari lain. Hilmi pulak akan email semua info kat aku. Senaang sikit kerja aku. Heheh Nasib baik la. Aku pun gerak balik ofis siapkan semua surat-surat

Walaupun hari ni jadual aku agak padat, tapi aku still pikir, macam mana nak selesaikan rumah Pelangi Damansara aku ni. Rumah ni aku baru je beli hari Sabtu lepas. Aku and Keown dah gi tengok rumah tu. Masa kami datang, ada orang kat rumah. Tapi tido lak. Aku ketuk pintu punya lah kuat, dia buat tak pot jee.. ni buat aku geram nii.. heheh

Tak pee, aku akan guna formula Pie2020 untuk selesaikan masalah ni. Aku kena pergi sekali lagi kat rumah ni. Lekatkan notis kat pintu rumah dia. Bagi tau yang kita dah beli rumah dia. Mintak kerjasama dari pihak dia suruh tipon kita. Sambil tu, jumpa MC tempat ni, dapatkan info berapa kena bayar maintenance fees yang tertunggak. Buat bayaran lah. Kita bagi peluang 1 minggu lagi, kalau dia tak layan jugak, tak tipon kita, jadi kena lah pecah pintu. Heheh ganas tu… apa pun nanti sebelum bertindak dapatkan nasihat dari Pie dulu.. hehehe

3 comments:

KEOWN said...

bos.. apa perkembangan terkini umah pelangi?

HAFIZAL AHLAN said...

hari rabu aku ambik dokumen kat Ng Chan Mau

Mohammad Ismali said...

kesaksian nyata dan kabar baik !!!

Nama saya mohammad, saya baru saja menerima pinjaman saya dan telah dipindahkan ke rekening bank saya, beberapa hari yang lalu saya melamar ke Perusahaan Pinjaman Dangote melalui Lady Jane (Ladyjanealice@gmail.com), saya bertanya kepada Lady jane tentang persyaratan Dangote Loan Perusahaan dan wanita jane mengatakan kepada saya bahwa jika saya memiliki semua persyarataan bahwa pinjaman saya akan ditransfer kepada saya tanpa penundaan

Dan percayalah sekarang karena pinjaman rp11milyar saya dengan tingkat bunga 2% untuk bisnis Tambang Batubara saya baru saja disetujui dan dipindahkan ke akun saya, ini adalah mimpi yang akan datang, saya berjanji kepada Lady jane bahwa saya akan mengatakan kepada dunia apakah ini benar? dan saya akan memberitahu dunia sekarang karena ini benar

Anda tidak perlu membayar biayaa pendaftaran, biaya lisensi, mematuhi Perusahaan Pinjaman Dangote dan Anda akan mendapatkan pinjaman Anda

untuk lebih jelasnya hubungi saya via email: mahammadismali234@gmail.comdan hubungi Dangote Loan Company untuk pinjaman Anda sekarang melalui email Dangotegrouploandepartment@gmail.com

  © Blogger template 'Fly Away' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP