Thursday, September 3, 2009

MINTAK MAAF ENCIK MUSA

Dikesempatan nii.. saya nak mintak maaf banyak-banyak kat En Musa.. sebab tempoh hari.. saya ada syer cerita pasal En Musa dan isteri dalam blog nii.. untuk tuu.. saya dah pun delete post berkaitan En Musa

Sekali lagi.. saya nak mintak maaf banyak-banyak.. saya janji.. saya tak ulang perkara yang sama.. Selamat Menyambut Ramadhan.. Selamat Berpuasa

INGAT TANAH, INGAT JURUUKUR, HAFIZAL 012-3193576

5 comments:

rohaniah noor said...

bahaya ni..
nak cerita kena dapatkan kebenaran dulu.. nnt org kata kita ni paparazzi pulak..

juruukur said...

hehehe.. betul tuu..

dodi said...

wow.. ni cerita yang isteri dia professor dari USA tu ka.. hehe

KEOWN said...

mmmm takpa lah kan.. aku pun dulu dah tergerak hati..... akan ada wujud macam nie.. tapi.......... salam ramadan...

Diver said...

Mohon maaf juga ler bagi pihak kawan..
kerana,...ceritanya tu,..
telah membakar minda hamba ini..
dan masih panas membara...

.

  © Blogger template 'Fly Away' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP